fredag 11 juni 2021

Brother CanvasWorkspace uppdatering

 Hej!

Brother CanvasWorkspace till ScanNcut har gjort en uppdatering till nedladdningsversionen. Alltså inte den som är online. 

En mycket kul uppdatering. Man skriver en text och sedan väljer en form. Och sedan så med uppdateringen så finns det en knapp som sätter texten runt en form. Mitt exempel är en rund form.


Och sedan så kan man välja efteråt om man vill ha texten som en form eller inte.

När man använder typsnitt i detta program så kan man ladda ner en massa som man vill ha eller använda dem som ligger i datorn redan.

I nästa uppdatering så ska jag visa hur en bild kan bli en skärfil. Kram från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mitt pyssel

Fick en beskrivning på träffen o gjorde den igår.  Den lilla rosetten har jag gjort på träffen.