måndag 4 oktober 2021

Lite nytt

 Hej!

Tänkte att jag skulle visa vad jag har gjort den senaste veckan i min ScanNcut.



Lite texter kan ju alltid vara bra och ha. Alla är inte riktigt klara ännu med bakgrunder eller skuggor. Men ett litet prov.

En kortbas

En skärm att sätta bilder på.
Gillar att testskära i detta vita papper från Scrap o hjälp. Mycket prisvärt.
Titta in på sidan.


Och ännu en kortbas.

Dreamingtree så finns det gratis filer som är SVG. Många fina saker. Bara omvandla i sin ScanNcut canvas workspace och skära ut. Hittade denna lite Halloween. Var tvungen att testa att skära ut.

Man kan sätta vellum eller acetat bakom så blir det ännu mer spökigare.






    



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mitt pyssel

Fick en beskrivning på träffen o gjorde den igår.  Den lilla rosetten har jag gjort på träffen.